Spremljajte nas na FB

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletnega nakupovalnega portala BODIKUL so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov,
na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Ob uspešni registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in si izbere
poljubno geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupovanja na spletni strani.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine BODIKUL, pravice uporabnika ter poslovni odnos
med prodajalcem in kupcem.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Povzetek zakonodaje

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno, nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še in če je možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem,
    če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

OBVEŠČANJE KUPCA O STATUSU NAROČILA

Po opravljenem naročilu kupca preko elektronske pošte obveščamo o statusu naročila.

Postopek nakupa

  1. Naročilo v čakalni vrsti - po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani prodajalca
    vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno - če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Prodajalec naročilo pregleda,
    preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Blago odposlano - prodajalec v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne
    v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

POLITIKA VRAČIL

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru fizične poškodbe paketa (manjkajoča vsebina, znaki odprtja), mora kupec sprožiti postopek reklamacije
pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ob dostavi (ne da bi karkoli
dodali ali odstranili
) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil
na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu in predstavitveni strani artikla
na spletnem portalu bodikul.si

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.

Pomembno

Ob reklamaciji izdelka obvezno priložite svoje podatke ter kopijo računa.

Priporočamo, da paket pošljete priporočeno (za sledenje pošiljk) in ga pred odpremo ustrezno zaščitite, da ne bi prišlo do poškodb. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej drugače dogovorjeno. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Preden izdelek reklamirate in pošljete na naš naslov, nas o tem obvestite na 040 849 002 ali info@bodikul.si

Paket naslovite na:

  • BODIKUL, Roman Ploj s.p.
    Klinetova 14
    2000 Maribor

ODSTOP POTROŠNIKA OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti)
ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na elektronski naslov info@bodikul.si), da odstopa od pogodbe,
ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe,
je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre
ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti takšno, kot je bila v prvotnem stanju
v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek vračila zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu
sporočila o odstopu od pogodbe.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu
izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni možno!

Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, enakovrednim.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

ZAVRNITEV POŠILJKE

Prodajalec pred odpremo blaga natančno preveri verodostojnost naslovnih podatkov kupca. Ko kupec zaključi naročilo,
se zaveže k nakupu. Če ta v roku ene ure naročila ne prekliče, je dolžan paket prevzeti. V kolikor izdelka ne želi, mora paket prevzeti in šele po prevzemu kontaktira prodajalca ter sproži postopek vračila. V kolikor kupec paket zavrne oz. ga ne prevzame,
ga bo prodajalec bremenil za vse nastale stroške pošiljanja in vračila pošiljke.

ARHIVIRANJE SKLENJENIH POGODB

Vsa naročila se hranijo pri ponudniku blaga v digitalni obliki.

KOMENTARJI UPORABNIKOV

Komentarji uporabnikov posameznih artiklov so del funkcionalnosti naše spletne trgovine, katera omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik. Vsak komentar je pred objavo pregledan in potrjen z naše strani. Komentarji, ki so žaljivi,
obsceni ali nekoristni za ostale obiskovalce spletne trgovine, ne bodo objavljeni.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.

Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

Želimo vam prijetno nakupovanje.